Opas myyjille, jotka tähtäävät huipulle

Isot päätökset tehdään johtoryhmätasolla, mutta liian harva myyjä kuitenkaan pääsee keskustelemaan johdon kanssa. Tämän asian Jan Ropponen haluaa muuttaa.

Lisätietoa tästä projekista

Jos haluat tilata isomman erän (10 kpl+)  omalle organisaatiollesi tai myyntitiimillesi, ota yhteyttä. Saat kirjoille hyvän pakettihinnan ja nopean toimituksen.

Kirjan voit myös tilata näistä kaupoista:


Miljoonamyyjä_3d.png

Isojen diilien voittamisen käsikirja

B2B-yritykset panostavat yhä isompien sopimusten myymiseen ja kauppakoot kasvavat koko ajan. Myyjiltä vaaditaan kykyä identifioida ja sen jälkeen johtaa komplekseja myyntikeissejä maaliin.

Myyjät tarvitsevat joustavan viitekehyksen ja parhaita käytäntöjä erilaisiin haastaviin tilanteisiin. Tätä varten haastattelin yli kolmekymmentä maailmanluokan myyjää ja kiteytin haastatteluista keskeiset opit tähän kirjaan.

Haastattelujen fokus oli myyntikeisseissä, joiden arvo oli sadantuhannen ja miljoonan euron välillä.

Kirjan voit tilata mm. seuraavista palveluista: Booky.fi, Adlibris.fi tai Akateeminen Kirjakauppa

Jos haluat tilata isomman erän (10 kpl+) Miljoonamyyjä-kirjoja omalle organisaatiollesi tai myyntitiimillesi, ota yhteyttä Janiin (jan.ropponen@axend.fi). Saat kirjoille hyvän pakettihinnan ja toimituksen heti toimistollenne.

Lue tästä Palautetta kirjasta

 
Sales-habits-of-winners-kansi.png

Sales Habits of Winners

Myynti ei ole rakettitiedettä, mutta keskivertomyyjän ja parhaan myyjän toimintatavoissa on suuria eroja. Moni myyjä onnistuu silloin tällöin, mutta parhaat onnistuvat joka ikinen päivä.

Tämä kirja tarjoaa lukijalleen parhaiden myyjien toimintatapoja yhteen tarinaan ja neljään muistilistaan kiteytettynä.

Kirjan voit tilata mm. seuraavista palveluista: Adlibris & booky.fi

ChecklistPoster.jpg

Sales Habits of Winners -kirja kiteyttää tärkeimmät MUISTILISTAT YHDEKSI JULISTEEKSI

 
Screenshot 2019-05-08 at 12.15.41.png

Revenue Growth Platform

Revenue Growth Platform auttaa yrityksiä hahmottamaan, miten hallita asiakkuuksia laadukkaammin. Laatua parannetaan organisoitumalla uudella tavalla sekä automatisoimalla tiettyjä osioita asiakkuusprosessista.

Kirjassa pureudutaan mm. modernin organisaation uusiin rooleihin ja siihen, miten teknologia valjastetaan organisaatioiden avuksi. Kirjaa varten tutkimme Salesforce.com maajohtaja Sami Lampisen kanssa toistakymmentä yritystä Suomessa ja ulkomailla, tuoreista start-upeista yli sata vuotta vanhoihin toimijoihin.