Myynnin älykäs kasvattaminen tarkoittaa sitä, ettei kasvua pönkitetä vain palkkaamalla lisää myyjiä. Ylä- ja alarivin kasvattamisen keinoja on tänä päivän tarjolla runsaasti, ja moni vaihtoehto mahdollistaa kasvun tekemisen pienellä riskillä ja tehokkaalla pääoman käytöllä. Joskus jo pelkästään myyntiorganisaation roolien muokkaaminen saa aikaan haluttua kasvua, ilman että pitää palkata lisää resursseja.

Kun teet kanssani töitä, voit olla varma siitä, että organisaationne saa käyttöönsä parhaita toimintatapoja, joita johtavat yritykset ja parhaat myyjät maailmalla käyttävät. Olen työskennellyt monien yhdysvaltalaisten myyntiorganisaatioiden kanssa sekä tehnyt muutoshankkeita Britanniassa, Hollannissa, Belgiassa, Ranskassa, Saksassa, Espanjassa ja kaikissa Pohjoismaissa.

Kasvatan asiakkaiden tuloksia:

  • Modernisoimalla myyntistrategiaa

  • Selkeyttämällä myynnin johtamista

  • Tehostamalla myyntiprosessia

  • Nostamalla myyjien suorituskykyä

Tyypillisiä yhteistyön tuloksia:

  • 20-50 % liikevaihdon kasvu

  • 30-60 % keskikaupan kasvu

  • 50-100 % “pipelinen” kasvu keskimäärin / myyjä

  • Isoissa diileissä merkittävä hit-raten parannus (30 %:sta 50 %:in tasolle)

Esimerkkejä saavutetuista tuloksista

Pasi Haahti, Sales Director

Telia Cygate Oy

“Yhteistyömme tuloksena tärkeiden myyntihankkeiden win-rate on noussut 60 % viimeisen parin vuoden aikana. Tämä on ollut keskeinen tavoitteemme suurten myyntihankkeiden kohdalla. Jokaisena vuonna, jona olemme tehneet yhteistyötä Janin kanssa, olemme päässeet tavoitteisiimme.”


Jiri Viholainen, Toimitusjohtaja

Sarlin Oy

Janin kanssa olemme modernisoineet koko myyntiorganisaatiomme toimet. Olemme valovuosia edellä verrattuna siihen, missä olimme kolme vuotta sitten ennen yhteistyömme alkua. Yhdessä olemme onnistuneet saavuttamaan keskimäärin 30 % myyjäkohtaisen liikevaihdon kasvun joka vuosi.



OLEN TEHNYT YHTEISTYÖTÄ MM. SEURAAVIEN ORGANISAATIOIDEN KANSSA

Screen Shot 2020-02-17 at 10.43.34.png